Praca w Dziale Marketingu

Jeśli masz już doświadczenie w pracy
w marketingu i chcesz wejść na wyższy poziom, to nie możesz lepiej trafić.

U nas nauczysz się wszystkiego
od podstaw

W Aflofarmie będziesz mieć możliwość realizacji pomysłów i kampanii, które wszyscy zobaczą
w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Wszystkiego nauczymy Cię od podstaw.

Nowoczesne biuro

Własne studio reklamy

15 minut od centrum Łodzi

Klub fitness, kręgielnia i korty squasha w budynku

W marketingu nie mamy sobie równych

70 specjalistów

Nasz zespół marketingu liczy 70 specjalistów. W jego skład wchodzą specjaliści ds. marketingu, a także graficy i specjaliści ds. zakupu mediów.

Jesteśmy największym reklamodawcą
w Polsce

Dysponujemy największym budżetem mediowym w Polsce
(wg. danych Kantar Media).

Dział produkcji filmowej

Mamy własne studio reklamowe i dział produkcji filmowej. Wszystkie reklamy realizujemy samodzielnie. Rocznie produkujemy ok. 70 spotów telewizyjnych.

Ponad 60 marek w promocji

Każdego roku aktywnie promujemy ponad 60 marek.

Nasi pracownicy i ich pasje

W Aflofarmie pracują ciekawi ludzie, którzy po pracy realizują swoje pasje. Poznaj naszych pracowników.

Motoryzacja zawsze była moją pasją, jeśli porównać ją do muzyki to rola kierowcy przypomina rolę dyrygenta, który dostaje do dyspozycji orkiestrę i tylko od niego zależy jak dobrze ona zagra.

Wojtek Furman - Członek Zarządu
Czytaj więcej

Możliwość wykonania obowiązków służbowych z rezerwą w baku na koniec dnia jest niezwykle ważna, a postawienie sobie jasnych celów i konsekwentne dążenie do ich realizacji jest tak samo ważne w codziennej pracy jak i w trakcie zawodów sportowych. Praca przedstawiciela handlowego to ciągła adrenalina.

Leszek Liwczan - Przedstawiciel handlowy
Czytaj więcej

Psy, koty, zwierzęta domowe od zawsze towarzyszyły w moim życiu.  W rodzinnym domu zawsze to były kundelki Cygan, Aza, Lampo… wszystkie je darzyłam wielkim uczuciem. W tym roku będzie moje 10 –lecie wystawiania psów. Przez ten okres psy nauczyły mnie bardzo dużo, przede wszystkim cierpliwości, opanowania  i pokazały, że jeśli się czegoś bardzo chce to można.

Iwona Kulig - Przedstawiciel handlowy
Czytaj więcej

Rywalizacja sportowa w takich dyscyplinach jak MMA czy K1, jak również innych, to przede wszystkim pokonywanie własnych słabości. Kiedy wchodzisz do klatki świat wygląda zupełnie inaczej niż na co dzień :) Spodziewacie się pewnie że odpowiem: „Chciałbym być mistrzem świata w swoich kategoriach”, nie. Jesteś zwycięzcą już wchodząc na ring, do klatki, w dodatku przy ogromnej widowni i ze świadomością, że oglądają Cię bliscy, znajomi.

Michał Grabarczyk - Mechanik
Czytaj więcej

Sport a szczególnie triathlon nauczył mnie wytrwałości w dążeniu do celu. W momentach gdy do głowy przychodzą myśli takie jak: „co ja tu robię” , „nie dam rady”  , „muszę się zatrzymać” „rezygnuję”, potrafię zapanować nad sytuacją i spokojnie dalej robić swoje. Samodyscyplina, konsekwentna i systematyczna praca, dobrze zaplanowane działania, odpowiednia motywacja to cechy które bardzo przydają się zarówno w sporcie jak i pracy.

Patryk Bieniek - Reprezentant Medyczny
Czytaj więcej

Przedstawiamy Wam Piotrka Wygodę - zawodowo koordynatora handlowego w Aflofarmie, a prywatnie - jednego z muzyków i songwriterów wrocławskiego trio elektronicznego o nazwie Rain O'Clock.  Jak pisze o nich Tidal: "W ich produkcjach słychać barwną mieszankę elektryzujących, nierzadko mrocznych dźwięków z łagodnymi, oryginalnymi melodiami". Co to oznacza? Możecie przekonać się sami, klikając w jeden z poniższych linków.

Piotr Wygoda - Koordynator handlowy
Czytaj więcej

Nowoczesne narzędzia pracy

Swoim pracownikom zapewniamy nowoczesne narzędzia pracy, niezależnie od charakteru wykonywanych zadań: pracownicy działu Marketingu mają do dyspozycji wszystkie możliwe instrumenty niezbędne w pracy każdego doświadczonego marketingowca:

  • dane telemetryczne AGB
  • wyniki badań TGI SMG/KRC
  • informacje z Expert Monitora
  • dane sprzedażowe IMS i wiele innych wartościowych źródeł

Posiadamy własne sale fokusowe, gdzie przeprowadzamy badania jakościowe, aby jak najlepiej poznać potrzeby finalnych konsumentów i właściwie dostosowywać nasze produkty do wymogów rynku.