Lokomotiv, Neomag i Rutinacea – trzy produkty firmy Aflofarm Farmacja Polska otrzymały wyróżnienia podczas tegorocznej edycji projektu Superbrands. Marka Neomag zdobyła aż dwa wyróżnienia – Superbrands 2018 oraz Superbrands Polska Marka 2018.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands funkcjonuje od ponad 20 lat na całym świecie, a od 12 w Polsce.

Wyróżnienia Superbrands zostały przyznane wyłącznie w oparciu o opinie konsumentów zebrane w niezależnym badaniu rynku realizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Badanie Superbrands realizowane jest co roku i jest największym badaniem siły marki w Polsce. W tegorocznej edycji badania konsumenci wyróżnili aż trzy marki Aflofarmu:

Marka Lokomotiv jest kierowana do dzieci, odczuwających dyskomfort lokomocyjny podczas podróży. Produkty Lokomotiv są dostępne w formie drażetek, pastylek do ssania i syropu.

Neomag jest obecnie jedną z najpopularniejszych marek magnezowych na polskim rynku. Składa się z dziewięciu produktów, dostępnych w formie tabletek i tabletek musujących. Każdy z produktów Neomag zawiera składniki dodatkowe, które zwiększają wchłanialność magnezu lub wspomagają działanie preparatu. Stąd hasło Neomag – więcej niż magnez.

Rutinacea to marka produktów stosowanych w sezonie jesienno-zimowym, zawierających składniki (rutozyd, witaminę C, cynk i selen oraz bioflawonoidy cytrusowe), które wzmacniają naturalne funkcje odpornościowe organizmu. Obecnie produkty Rutinacea są dostępne w formie tabletek, saszetek, płynu czy tabletek do ssania.

Więcej informacji na temat wyróżnienia Superbrands można znaleźć na stronie http://superbrands.pl/